10 de gen. 2011

SALOU FS 4 FS FLIX 2


Atracament a mà armada el produït dissabte per part del senyor (per dir alguna cosa) de negre, ORIOL ROS DOMENECH, pre-determinat i amb alevosia, aplicant dos reglaments totalment diferents per al Salou i el què li va convenir contra el Flix.

La primera part va ser molt igualada, els porters prenien protagonisme i al descans es va arribar amb una diferència mínima d'un a zero favorable al Salou.

A la represa el Flix va sortir a per totes, i l'àrbit també, el segon gol del Salou, el jugador què fa la centrada pren la pilota en la mà, i el seu company remata per rematar, estant segur de la falta comesa pel seu company, tan ell com el públic assistent, el gol puja al marcador. El Flix va descaradament al atac i J. Castellví fà el 2-1, poc desprès el porter local en una errada pròpia és fà un gol en pròpia porta, a l'intent de treure la pilota de dins, para aquesta un pam dins la porteria, i és aquí quant Busom la remata fins dins, i l'àrbit assenyala lliure indirecte contra el Flix (falta no acumulativa), però aquest senyor fa llençar doble penal favorable al Salou, és passa de l'empat a dos, al tres a un per gràcia del senyor col.legiat, omplint de targetes als jugadors Flixancos per cada falta o protesta, és menja un clar penal a Martos, què és atropellat dins l'àrea, Juancho, surt en un blau al bessó d'un altre penal, i d'aquestes moltes més, en un Flix abocat el Salou fa el quart i poc desprès Penti escurça distàncies, però la feina ja estava feta.

Sr, àrbit ,quant perdéssim què sigui per mèrits dels rivals o per demèrit nostre com fins ara, anem a jugar a futsal per pasar-ho bé i no pera què ens maxaquin per decret, el delegat federatiu allí present, ens va donar la raó, però en raó és queda, reflexioni i pel bé del futbol-sala que.deis a casa, i desprès del partit, esperi què marxexim per a parlar i riure en l'atre equip.
FS FLIX V-50: DEL RIO, ORIOL, PENTI, JUANCHO, J. CASTELLVÍ, ADRIÀ, J. CASTELLVÍ, FERRAN, BUSOM, REBOLLO, MARTOS I TONYO.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Siempre que se pierde es culpa del arbitro deberias, aprender a jugar a futbol sala, y luego hablar

Rafa ha dit...

En el 2-0 ciertamente hubo manos del jugador del Salou que cayó en el área y el rebote fue aprovechado con picardía por otro jugador que no fue a por el balón a ver qué pasaba sino que siguió la jugada ya que el árbitro no pitó.
Respecto al 10 metros que supuso el 3-1, el portero del Salou falla al controlar el balón y casi deja que se le cuele en la portería, pero lo salva y coge el balón con una mano y lo deja sujeto con ella junto a la linea de gol, pero fuera. En ese momento le chutan el balón que tiene en la mano y entra, evidentemente el árbitro pita falta al portero, lo que supone una falta directa que era la séptima. El problema es que el árbitro no lleva contabilizadas ni las faltas y me dice a mí, que me llevaba el balón a los 10 metros que dónde voy, que es falta ahí mismo, entonces cuando le pregunto que si ha pitado falta directa y me dice que sí le digo que mire el marcador y vea cuantas faltas lleva el Flix, en ese momento rectifica y me pide disculpas. En ese momento entre que el árbitro sabe que se había estado colando y los del Flix protestan sin parar las tarjetas vuelan.
En cuanto al criterio a la hora de pitar, sinceramente ni me quejo del árbitro cuando gano, ni cuando pierdo, y menos cuando el equipo rival ha chutado a portería sin parar y me ha dado no sé cuántos palos. Cualquier equipo pudo ganar, y sinceramente el Flix tiene un buen arma en sus contras, pero protestando sin parar no se gana un partido, sin embargo defendiendo un poco más intenso sí. Por cierto la primera parte terminó con 4 faltas en contra del Salou y ninguna en contra del Flix, y con un 1-0 en el marcador e infinidad de ocasiones a favor del Salou.
Supongo que habrá diferentes opiniones del partido, la mía es esta y creo que soy muy honesto. Por otro lado tengo 2 buenos amigos en el Flix y saben que lo soy, no escribo esto para entrar en polémica ni mucho menos, pero creo que hay cosas en la crónica que no son del todo ciertas. Un saludo y suerte, si hay a un equipo al que quiero que le vaya bien es a este ya que como ya he dicho tengo buenos amigos ahí.

Anònim ha dit...

Rafa, te puedo asegurar qué el balon entro un palmo, y qué el arbitro dijo qué era libre indirecto, ya que tenia la mano levantada, por vosotros no va nada, agradecer el trato dispensado.

Anònim ha dit...

y si os retiras de la competición? yo me lo replantearia...