20 d’oct. 2014

(FEMENÍ) CFS AMPOLLA 4 FS FLIX 2

Debut en la lliga 2014 /15 amb derrota del nostre femení en la pista de l'Ampolla per 4 a 2. Bon inici i bon joc als primers minuts del matx del nostre equip, que tot i haver encaixat un gol en el minut 2' per una errada defensiva, ha disposat d'ocasions per fer pujar algun gol al marcador,  però en ocasions la falta de punteria i encert en els metres finals o les bones actuacions de la portera local, han evitat el gol de l'empat. Inexplicablement a la represa d'un temps mort demanat per l'equip local, em baixat la guàrdia, em perdut la concentració i el posicionament dins de la pista i em buscat solucions errònies i a cometre errors contínuament en preses de decisions que no eren les més favorables pels nostres interessos. Fruit d'això l'equip local s'ha fet amb el domini i el control del joc,  que ha sapigut treure molt profit de la situació, fent dos gols més i marxant al descans en un clar avantatge en el marcador de 3 a 0 i mostrant superioritat en totes les facetes del joc. L'inici de la segona part a estat com el de la primera,  però aquesta vegada als dos minuts de joc em fet pujar al marcador el nostre primer gol. Concentració,  ordre,  bon posicionament,  encertada presa de decisions majoritàriament,  a estat la dinàmica del nostre equip durant tota aquesta part, que quan més dominavem i més ocasions de gol teníem, em rebut un fort càstig encaixant un gol d'una manera bastant absurda i que a deixat reflectit que la sort  també juga i que avui no estava del nostre costat.  En un 4 a 1,  em continuat sense abaixar els braços i portant el pes del partit però novament i ara de manera més continuada les aturades de la seva portera i la falta de fortuna no ens a permès treure un resultat positiu. Al final resultat de 4 a 2, un resultat enganyós vist el succeït a la pista.  Noies!!  Avui  em vist dos parts molt diferenciades. Una d'elles ens ha deixat molt clar que el treball col·lectiu dona molt bon fruit. Ànims!!